Slette betaling

Dersom en betalingspost som ligger "Under behandling" ikke er korrekt, ikke har blitt overført bank eller lignende er det mulig å slette den. Klikk på de tre prikkene for den aktuelle betalingen og velg "Slett betaling" (1). Dersom du ønsker å betale posten på nytt, må du gå tilbake til leverandørfakturaflyten for å legge fakturaen til betalingsliste på nytt. 

NB: Dersom alle utbetalingene i den samme utbetalingsbunten har feilet, anbefales det å tilbakestille hele bunten. Les hvordan du gjør dette her

slettebetaling1.png

Når du sletter betalingen, er det viktig å lese varselet som kommer opp nøye. Her kan du velge om du vil avbryte prosessen, samt om du ønsker å slette betalingen eller slette og kreditere fakturaen. 

 

slettebetaling2.png

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×