Leverandørfaktura: Behandle avviste fakturaer

Under regnskap - leverandørfaktura kan du behandle inngående fakturaer.

Dersom en bruker har avvist en faktura som er blitt tildelt til vedkommende, vil fakturaen ha status "avvist" i leverandørfaktura-flyten. 

Leverandørfaktura_avvist_behandling.png

 

Du kan behandle den avviste fakturaen på følgende måte:

- Gjenopprett: Du kan gjenopprette fakturaen til å behandle slik fakturaen var før den ble tildelt, den vil da reversere tilbake til status "kladd".

- Arkivert: Du kan arkivere fakturaen, det vil si at fakturaen vil ikke bli videre behandlet. Når du har arkivert fakturaen, så vil den bli låst og du kan ikke jobbe videre med fakturaen. 

- Lagre og start ny fra innboks: Fakturaen blir lagret og får status kladd, og du kan behandle en ny faktura fra samme vindu.

 

Leverandørfaktura Arkivert_1.png

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×