Tilbakestille betalingsbunt

Dersom en bunt ikke er overført bank på grunn av driftsstans eller lignende kan man velge å tilbakestille hele bunten for å sende den til betaling på nytt. 

Ved tilbakestilling av en betalingsbunt, vennligst legg merke til følgende:

  • Les varselet som kommer opp nøye
  • Forsikre deg i banken om at bunten ikke ligger til forfall slik at det blir betalt dobbelt
  • Velg kun tilbakestilling hvis status er "Opprettet" og gi nye bunter minst én time til behandling
  • Dersom én eller flere betalinger i bunten har blitt overført til bank, må du ikke tilbakestille hele betalingsbunten. Da må du enten slette betalingen fra Utbetalinger → Under behandling, eller ta kontakt med support for videre bistand
  • Dersom du er usikker på om betalingen har blitt overført til banken, ta kontakt med support før du tilbakestiller betalingsbunten

Tilbakestille betalingsbunt.png

 

Tilbakestille betalingsbunt2.png

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×